wtorek, 29 grudnia 2015

19-latek i jego blog.

Cześć!

Jestem Zukofd i postanowiłem założyć swój blog. Chyba głównie z tej racji, że czasem chcę się wygadać, tylko nie mam komu. Mam pewne swoje przemyślenia, o których czasem nie chciałbym mówić komuś wprost, a poza tym lubię pisać dłuższe wypowiedzi.

Ale zacznijmy od początku. Jestem 19-letnim, niepewnym siebie facetem (choć może nie wyglądam), może nawet trochę zamkniętym w sobie. Szczerze mówiąc marnuję sobie życie spędzając kupę czasu przed komputerem i nie robiąc nic pożytecznego. Oczywiście nie czuję, że jestem uzależniony, bo często wychodzę z pokoju, jednak nie widzę u siebie innego zajęcia. Nie mieszkam w mieście, nie mam znajomych w pobliżu, a właściwie prawie w ogóle nie mam znajomych, to też może mieć jakiś wpływ. Chciałbym się stąd wyrwać. Chciałbym się wyrwać z tak nieudanego życia. Chciałbym coś zmienić. Nie wiecie nawet jak bardzo, szczególnie po obejrzeniu niektórych filmów, tych "magicznych". No i nadszedł dzień, który mam nadzieję zapoczątkuje pewne zmiany. Pierwszym krokiem jest właśnie założenie bloga, który, mam nadzieję, zaowocuje większą wiarą w siebie, pewnością siebie. I nie wiem czy warto o tym wspominać, ale w sumie czemu nie - zainspirowałem się w dużej mierze, wierzcie lub nie, Maffashion, z ciekawości dla której specjalnie nagrałem Snapchata. Widząc ją ciągle w różnych miejscach mam ogromną ochotę raz na zawsze zmienić swoje życie. I tak też zrobię. Koniec z marnowaniem życia przed ekranem!

Wracając jednak do bloga, jego tematyka będzie raczej bardzo ogólna, tak naprawdę jeszcze nie wiem do czego będzie się najbardziej odnosić (o wszystkim i o niczym), dlatego dobrym pomysłem było wrzucić krótki, ale jednocześnie treściwy opis bloga: "Mój świat". Mam nadzieję, że chociaż niektórym z Was przypadnie on do gustu. Bardzo na to liczę i pozdrawiam!


4.09.2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz